رد شدن به محتوای اصلی

خيلي فارنهايت زير صفر

می‌خوام بخوابم، اما كجاست شب؟

می‌خوام لخت بشم، اما اينجا «خيلي فارنهايت زير صفره»

همه قيد ِ تكثيرِ نسل رو زدن

چون اول بايد جرأت لخت شدن رو داشته باشی!

نسل ما داره منقرض می‌شه، چون نمی‌تونيم لباس از تن دربياريم!